Danska stationer till svenska stationer genererar konstig data

Hej,

Sökning från danska stationer (Bara testat Köpenhamn H och Örestad) med bara tåg, dvs products=22, till t.ex., Malmö C returnerar bara SJ tåg.
Helsingör till Malmö C ger "SVC_NO_RESULT". Verkar vara så att alla tåg som måste byta i Kastrup inte kommer med.

Mvh
Ermin

Kommentarer

  • Hej Ermin,Det stämmer, tåg inom Danmark saknas i Resrobot.
    Med vänlig hälsning, Åke