Buss linje 512 och 118

Hej,

Jag bor i Bromsten och brukar åka från Bromstensplan till Spånga stationen. Det finns 2 st bussar som kör den sträcka som jag kan åka med. 512 och 118. När jag söker denna resa på appen så kommer bara förslag med 118 fast jag vet att 512 åker varje dag. Detta har pågått sedan 1 månad. Hoppas ni kan åtgärda detta. Jag har ominstallerat appen flera ggr men det hjälper inte.

Annars tack för en kanon app.

Mvh

Paulina

Kommentarer

  • Hej,
    Appen går mot SL:s reseplanerare som ger den snabbaste resan. I det här fallet är 118 snabbare och går oftare än 512, därför ger reseplaneraren endast resor med 118 så länge inte linjen väljs bort i resesökningen.

    Mvh
    Sabina