Bugg i vår integration mot SL Realtidsinformation

Hej!

Vi flyttade en av våra kunder till en ny driftmiljö i början av denna vecka och fick därmed en bugg i vår integration mot SL Realtidsinformation, som gjorde att onödigt många requests skickades iväg och vi har därmed slagit i taket för denna månad. Finns det någon möjlighet för er att nollställa vår quota för denna månad så att tjänsten fortsätter fungera?

Projektets api-nyckel är: <KEY>

Kommentarer

  • Hej Johan,
    Vi har gett er en tillfällig nivåuppgradering under december.

    Hälsningar
    Kenneth
    Team Trafiklab