Borttagna hållplatser finns kvar i StationsInZone

Hej,
Busshållplats vid Breanäs i Östra Göinge är indragen sedan ett par månader tillbaka men "finns" fortfarande om man frågar via StationsInZone.

https://api.trafiklab.se/samtrafiken/resrobotsu......

<stationsinzoneresult>
<location id="7410163" x="14.28523" y="56.287123">
<name>Breanäs Lönsbodavägen</name>
<municipality id="56" county_id="12">Östra Göinge</municipality>
<transportlist>
<transport type="BLT" displaytype="B"/>
</transportlist>
<producerlist>
<producer id="276"/>
</producerlist>
</location>
</stationsinzoneresult>

Kommentarer

  • Hej!
    Vi skickar vidare detta till de som har hand om indatan till systemet och hoppas på svar därifrån.

    / Lars

  • Tack!
    Samma fenomen vid följande sökning som returnerar sex hållplatser som enl. uppgift ej längre är aktiva.

    https://api.trafiklab.se/samtrafiken/resrobot/S......

  • Tack Tomas.
    Jag skickar vidare den listan med!

  • Något nytt om detta?

  • Hej Tomas!
    Jag utförde de två API anropen som du gjort ovan och fick tomt svar.
    Ursäktar att det tagit så lång tid att svara, men nu verkar allt fungerar som det ska.

    / Åke

    Team Trafiklab