Blocked by CORS policy

Hej!

Jag bygger en on pager app webb app där jag requestar data från trafiklabs API:er direkt i klienten.

Jag undrar ifall jag kan gå runt CORS policy blockeringen i klienten då jag inte har någon serverlösning för den här appen?

Här kan ni kika på appen och inspektera error meddelandet.

Vänligen,
Kim

Kommentarer

  • Hej Kim
    Ledsen för att du fått dröja med svar från oss.
    För att vi skall kunna hjälpa dig på bästa sätt behöver vi veta vilka API:er du requestar.
    Och så verkar det som att länken till appen saknas, skulle du kunna bifoga den?

    Mvh Pia
    Team Trafiklab