Båtnamn i GTFS

Hej
Hur kan jag få båtnamnet på ex Waxholmsbolagets båtnamn för en trip ifrån GTFS ??
Bra, att för det är det som folk går på i W bolagets tidtabell.
Mvh Peder

Kommentarer

  • Hej Peder,
    I GTFS Sverige 2 tror jag inte att vi har några namn på Waxholmsbolagets båtnamn. Det som finns är ett linjenummer.

    I GTFS Regional för SL så finns vissa namn i routes.txt under route_long_name

    Hälsningar
    Kenneth
    Team Trafiklab