Bad request med ResRobot - Reseplanerare API

Hej!

Jag försöker göra en integration mot ResRobot - Reseplanerare APIet för att få ut kommande resor för SL.

Jag har satt upp ett projekt som använder ResRobot - Reseplanerare APIet men när jag försöker göra en request får jag 400 Error. Är det något mer jag behöver göra efter att jag har satt upp projektet, godkänt villkoren och börjat använda min nyckel?

Mvh
Johan

Kommentarer

  • Hej Johan

    Hur ser anropet ut? För när jag använder detta anrop funderar det:
    https://api.resrobot.se/v2/departureBoard?key=[KEY-HERE]&id=740000001&maxJourneys=30

    Mvh
    Daniel

    Team Trafiklab