avgång Elsaborg saknas

Hej!
Vi har fått felrapport på att en avgång från Elsaborg (Nykvarn) saknas. Har även kontrollerat på SL.se att så är fallet
Se ärende nedan.

Är det rätt att rapportera dessa fel här på Trafiklab, eller vill ni att jag/kunden skickar sådana fel någon annan stans?

https://kundo.se/org/res-i-sthlm/d/saknas-en-avgang-1221-elsaborg/

Tackar,
Med vänlig hälsning

Kommentarer

  • Hej Ulrika,
    det här forumet omfattar endast API-gränssnitten. Övriga synpunkter och frågor hänvisas till SL:s kundtjänst.

    Mvh
    Sabina