Auth problem

Hej, Jag jobbar på ett utbildningsprojekt och använder ResRobot api's. Jag får access denied meddelande på min api nyckel. Kan ni titta på det? Har jag gjort något galet?

Hälsningar
/Thomas
Coach - Craft Academy

Kommentarer

  • Hej,

    Vi testade båda dina nycklar och de fungerar. Du kan prova själv med exempelanropet från API-beskrivningen:

    https://api.resrobot.se/v2/trip?key=<DIN NYCKEL>&originId=740000001&destId=740000002&format=xml

    Förmodligen gör du något fel i ditt anrop eller så försöker du använda nyckeln till andra API:er än ResRobot.

    MVH,
    Vojislav
    Team Trafiklab
  • Alright, tack för det. Det blir så ibland... Tack för hjälpen.

    /Thomas