Applikationen nere?

Hej Emil!

Jag använder den här applikationen:

http://www.sltider.se/

Applikationen har slutat fungera idag. När jag skriver hållplatsen i den tomma rutan så händer ingenting.

Kommentarer

  • Vad har den här applikationen för nyckelnivå?
    Ser ut som för många anrop har gjorts för den aktuella nivån.

    Erik B.
  • Hej Erik!

    Jag förstår inte riktigt din fråga avseende nyckeln. Applikationen jag använder är denna:
    http://www.sltider.se/

    Jag har använt  den i över två år, vet hur man använder den och gillar den för dess enkelhet och noggrannhet vad gäller avgångstider. Jag har den både på datorn, paddan och mina 2 smartphones.

    Den har dock slutat fungera på samtliga de enheter jag använder vilket tala för att det är någon sorts bugg . När jag skriver in hållplatsen i rutan ska det först komma upp eventuella förslag på hållplatser och sedan när man gjort ett val, avgångstider samt eventuella förseningar i rött. Inget av det sker längre.

    Mvh

    Veijo
  • Halloj Veijo!

    Applikationen verkar vara skapad av Emil Lenngren (https://www.trafiklab.se/medlem/emill). Du skulle kunna lämna en kommentar på projektsidan och se om han svarar: https://www.trafiklab.se/projekt/sltider.

    // Kevin
    Team Trafiklab
  • Hej Veijo,

    Appen SL-tider fungerar igen.

    Med vänlig hälsning,
    Elena
    Team Trafiklab
  • Hej Elena!
    Dessvärre har sltider slutat fungera igen. Tråkigt.

    Med vänlig hälsning,

    Veijo
  • Hej Veijo,
    Ser att du även kommenterat på projektets sida vilket är bra. Hoppas att du får svar av utvecklaren.

    Hälsningar
    Kenneth
    Team Trafiklab
  • Hejsan Kenneth!

    Tack för ditt svar. Idag är felet åtgärdat vilket känns underbart. Har gjort mig beroende av denna applikation som trots sin enkelhet är den bästa av alla de trafikappar jag testat.

    Mvh

    Veijo
  • Hej Veijo,
    Ja en dag som idag behövs det verkligen bra appar och digitala kanaler för att hålla sig uppdaterad om trafikläget.

    Hälsningar
    Kenneth
    Team Trafiklab