Applikation

Hej Emil!

Jag använder den  här applikationen:

http://www.sltider.se/

När jag skriver hållplatsen i den tomma rutan så kommer ingenting upp.Varför har den slutat fungera. Har använt den i över ett år och tycker den är jävligt bra.

Kommentarer

  • Hej VP,

    Vad jag kan se när jag provar sltider.se så fungerar det utmärkt.

    Mvh,
    Tobias
    Team Trafiklab
  • Hej Tobias!

    Tack för en utmärkt applikation. Tjänsten var nere tisdag, onsdag och torsdag förra vecka. Den började fungera igen på fredag.