Appen Res i STHLM

Efter att W-bolagets höstturlista infördes ger inte Appen någon info om den trafiken i skärgårn, dock ingår info ang trafiken med Cinderellabåtarna.

Appen har tidigare på ett förnämligt och heltäckande sätt givit info om skärgårdstrafiken. När något är bra så blir det vanebildande!

Tack så långt för en jättebra App.

Kommentarer

  • Hej Bengt!

    Res i STHLM hämtar all sin trafikdata direkt från SL:s system. Troligtvis så har trafikdata för Waxholmsbolagets turer saknats i SL:s system då du gjorde din sökning.

    Testade precis att göra en sökning med både Res i STHLM och www.sl.se och nu visas Waxholmsbolagets turer i båda fallen. Kanske har SL fixat problemet.

    Om du fortfarande har problem, vänd dig till SL:s kundtjänst. Jag har tyvärr ingen möjlighet att påverka vilken trafikdata de har i sitt system.

    Hälsningar!
    Eric