api-nycklar trafikverket

Hej,
Jag har i två dagar nu försök att få tag i API-nyckel för Trafikverket öppet API men jag får meddelande om att det inte går just nu. Kan ni se om det är något problem med mitt konto eller nåt sånt?

Kommentarer

  • Hej Peter,
    Vi felsöker just nu problemet tillsammans med Trafikverket.

    Hälsningar
    Kenneth
    Team Trafiklab
  • Hej Peter,
    Nu verkar problemet vara löst. Jag har testat att hämta nyckel via trafiklab och det ser ut att funka. Kan du bekräfta att det funkar för dig?

    Hälsningar
    Kenneth
    Team Trafiklab
  • Hej,
    Allt verkar fungera och jag har också lyckats generera en nyckel.

    Tusen tack!!