Api nyckel uppgradering

Hej, jag skulle behöva ha min api uppgraderad. Har redan skickat in ansökan, jag undrar hur lång tid det kommer ta innan jag får ett besked. Det här har blockerat projektet helt eftersom jag slagit i taket gällande data och jag behöver komma igång igen så fort som möjligt.

Tack

Kommentarer

  • Hej Saman,
    Vi har kontaktat dig via mail. Svaret har skickats till den mail som du angivit i ditt trafiklabkonto.

    Hälsningar
    Kenneth
    Team Trafiklab
  • Tack för hjälpen.