Api för resegaranti

Hej!

SLs formulär för resegaranti är på tok för svår och dålig.
Jag skulle vilja hjälpa människor att lättare kunna söka ersättning då resan inte uppfyller de kontrakt som finns mellan SL och kund.

Det vore även önskvärt om känslig information så som bankkonton etc inte lätt kunde läcka ut.. och även möjlighet att få "tillbaka" pengar på t.ex. reskassakortet istället för på bankkontot.

Kommentarer

  • Hej Kristoffer,
    På Trafiklab finns inget API för resegarantiersättning. Vet inte vart du skall vända dig med din fråga.

    Med vänlig hälsning, Åke
    Team Trafiklab
  • Nä, precis... det är på tok för svårt. Bygg ett.