Vill hitta ett tryggt boende i Timrå centrum . Gärna +55 boende . Hyreslägenhet.

Behöver hjälp att hitta boende i Timrå. Ett tryggt / lugnt boende i centrum. gärna +55 boende/seniorboende. Bor nu i  Hus i Gnarp  själv som pensionär. Vill sälja det och flytta till Timrå centrum. Lägenheten  jag söker  behöver ha  balkong, hiss, ( inte ligga för högt upp) och max 6000:-/ månaden.

Vart kan jag vända mig för att få hjälp?

AnnKristin Bogstag

Kommentarer

  • Hej AnnKristin.

    Tack för ditt mail. Det första du ska göra är att registrera dig i Timråbos Bostadskö. Det gör du via vår hemsida www.timrabo.se "Köregistrering". Har man fyllt 55 år kan man ställa sig i kö för så kallat "Plusboende". Plusboende kan du läsa mer om på vår hemsida.

    När du ser en ledig lägenhet på vår hemsida som du är intresserad av, då ska du själv göra en "intresseanmälan" på den lägenheten.

    Varmt välkommen att höra av dig till oss på kundtjänst om du behöver hjälp med något 060-16 35 00
    Ulrica Larsson Kundservice