Veta åt vilket håll en lägenhet är vänd på Skogsvägen 26?

Hej, jag undrar hur man gör för att se på en planlösning för lägenheterna på Skogsvägen 26 hurvida de är vänd mot motorvägen alternativt mot vattnet? Primärt undrar jag kring den lägenhet som ligger ute på hemsidan. mvh Fredrik de Wahl
Fredrik de Wahl

Kommentarer

  • Hej Fredrik!
    Den lägenheten som ligger ute nu ligger mot motorvägen.
    Du ser på planlösningen på lägenhetsnumret om den slutar med en femma,  då ligger den mot motorvägen, om den slutar med en tvåa ligger den neråt mot havet.
    (Gäller alltså lägenheterna på Skogsvägen 16-26)

    MVH
    Anette Granzell Uthyrning, Marknad
  • Ok, tack för snabbt svar :-)!
    Fredrik de Wahl