Uteplatser

Vi är ganska många som har uteplatser i låghusen på Tallnäsvägen, nu är hösten här och det är dags att plantera för våren. Många lökar och växter ska ner i jorden innan frosten kommer. Det går rykten att vi blir av med våra planteringar så vi är oroliga. Ett av husen har redan fått ny uteplats och vi andra undrar om och när det händer hos oss.
MVH vi i 79:an och alla andra.

Ditte Alström

Kommentarer

  • Hej!
    Vi ber om ursäkt för sent svar.
    Enligt vår planering ska Tallnäsvägen 67, 63, 59, 57, 55, 53 få nya uteplatser nästa år. Mer information kommer inför det tänkta genomförandet.

    Micael Löfqvist
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.