Uppsägning av bostadskö

Hej.Har fått mail från er om att vi fortfarande står i kö för bostad hos Timråbo.
Vi meddelade er för 1 år sedan att vi inte behöver stå kvar i kön.Så ni kan på
nytt ta bort oss från anmälningslistan.Vi bor jättebra på Skogsvägen 18,som
vi flyttade in i den 2/5-2016.(Och vi stortrivs).

Med vänliga hälsningar/
Lars Erik o Gun Karmeborg

Kommentarer

  • Hej!

    Så länge man bor hos Timråbo så finns man registrerad i systemet så jag kan inte ta bort er ur det systemet, däremot så kan jag ta bort eran önskemålsprofil.

    Jättekul att ni trivs!
    Ha det så bra!
    Anette Granzell Uthyrning, Marknad