Uppdatering av min köplats

Hejsan! Jag har en liten fråga. Hur uppdaterar jag mig för att få behålla mina köpoäng om jag har varit inaktiv en längre tid? Behöver jag göra något speciellt eller räcker det med att jag loggar in?
Robin Jonsson

Kommentarer

  • Hej Robin!
    Det räcker med att du loggar in på din sida, men du behöver i alla fall göra det minst två gånger per år för att få behålla dina köpoäng.
    Anette Granzell Uthyrning, Marknad
  • vad har jag för köplats
    Per Erik Abrahamsson
  • Hej Per Erik.
    När du söker bostad är det viktigt att tänka på att bostadskön inte är en enda lång ringlande kö. För varje bostad som annonseras ut bildas en separat kö av intressenter för just den bostaden. Majoriteten av de som står i kö söker inte bostad aktivt. Hur snabbt du kan få en bostad beror på flera faktorer, var du vill bo, hur många som är intresserade av att bo där, hur många som är intresserad av en speciell lägenhet i ett speciellt hus och hur hög hyra du är beredd att betala. Det är därför svårt att ange en generell väntetid, men räkna med allt från cirka 4 månader upp till flera år beroende på vilken lägenhet du önskar. Vänligen kontakta oss via telefon 060-16 35 00, så kan vi informera om hur många poäng du har i bostadskön just nu.
    Ulrica Larsson Kundservice