Tvättstuga

Hej Pratade med någon hos er där vi skulle få inlogg och kunna boka Tvättstugan, har ej detta ännu? Vem var det tro? Mvh; Marko Grönholm
Tallnäsvägen mobil 0704-157328.
Marko Grönholm

Kommentarer

  • Hej Marko.

    Du får dina inloggningsuppgifter av mig eller Sara som arbetar på Kundservice. Vi har sökt dig utan att lyckas nå dig på din mobil. Vänligen återkom till oss på 060-16 35 00.

    Ha en fin dag!
    Ulrica Larsson Kundservice