Vad gör jag om tvättstugan inte är städad?

Kan man göra något åt om andra hyresgäster inte verkar städa efter sig i tvättstugan? Är inte så roligt att behöva tvätta i en maskin när det är massa torkade rester efter tvättmedel och sköljmedel i facken samt något som ser ut som mögel.
Pernilla

Kommentarer

  • Hej Pernilla,

    När du ska påbörja din tvättid och tvättstugan inte är städad efter de regler som finns, kontakta gärna vårt kundcenter på tel: 060-16 35 00 eller via mejl: info@timrabo.se. Ange gärna då vad som ej är städat.

    Med Vänlig Hälsning
    Bea
    Beatrice Ullergård Förvaltningsassistent
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.