Trasigt kylskåp

Hej, kylen blev trasig å allt i hela kylskåpet var det bara att gå och slänga, kan man få ersättning för det?
Jesper

Kommentarer

  • Hej Jesper.

    Vad tråkigt att höra att ditt kylskåp är ur funktion. Om jag får din adress och lägenhetsnummer, så registrerar jag en felanmälan gällande ditt kylskåp. Har du någon nyckel i tuben?

    Vad gäller maten ska du kontakta ditt försäkringsbolag där du har tecknat hemförsäkring.
    Ulrica Larsson Kundservice
  • Hej, ringde er förut och då skickade dom ut en kille som kollade till kylskåpet och skulle skicka vidare det ärendet
    Jesper
  • Okej, vad bra att du hörde av dig.

    Ha en fin dag!
    Ulrica Larsson Kundservice
  • Hej, blev erbjuden att låna ett minikylskåp som jag tackade nej till. Har ändrat och skulle gärna vilja låna ifall det går bra

    Jesper
  • Hej Jesper.

    Ring in till oss på kundservice 060-16 35 00, så löser vi det.
    Ulrica Larsson Kundservice