Tillgång till Viaplay?

Hej, jag har för mig att ni i ett utskick att ni informetar att tjänsten Viaplay numera ingår i TV-utbudet. Hur loggar jag in på det?

Mvh, Anette
Anette Libell

Kommentarer

  • Hej Anette.

    Det är ComHem Play som ingår i utbudet. Via ComHem Play kan du se de flesta abonnemangsfria tv-kanaler på din mobil, surfplatta och dator, var som helst inom EU. Du kan gå in på comhem.se/tv/play-abonnemangsfritt för att aktivera tjänsten och appen. Vid eventuella frågor kontakta COMHEM på telefonnummer 90 222.
    Ulrica Larsson Kundservice