Renovering i lägenhet

Hej,

Jag har fått en lägenhet hos er men har fått veta att det ska tapetseras och målas i några rum. Kan jag räkna med att renoveringen blir klar tills jag flyttar in? Om den inte blir klar, hur gör jag då?

Snart nyinflyttad

Kommentarer

  • Du kan inte räkna med att detta är klart när du flyttar in utan tapetsering och målning sker normalt efter att du flyttat in. Du behöver inte göra något speciellt utan du får meddelande om när arbetena ska utföras.

    Vanja Aldengård