Port

Jag undrar varför inte portar har portkod? Alltså så man slipper behöva ta med nycklar eller ifall man skulle glömma nycklarna är det lättare med portkod. Detta är inte något ni funderat över att införskaffa?
Albika

Kommentarer

  • Hej! Tack för din fråga, vi har beslutat att vårt skalskydd ska vara enbart för elektronisk tag. Med kod skulle säkerheten sänkas till en nivå som vi inte tycker är godtagbar. Med tag-systemet vet vem som gått in i fastigheten om något skulle hända.
    Micael Löfqvist