Plugg till golvbrunn

Hej. Min plugg till golvbrunnen i badrummet (badkaret) har gått sönder, vart finns dessa att köpa? Det är en gammal golvbrunn med en liten plugg.
Carina

Kommentarer

  • Hej Carina.

    Oavsett om det gäller golvbrunnen, eller om det gäller en badkarspropp till badkaret så behöver du inte köpa det själv utan det tillhandahåller Timråbo. Vänligen ring kundservice på telefonnummer 060-16 35 00, så hjälper vi dig med detta.

    Ha en fin dag!
    Ulrica Larsson Kundservice