Parkering

Hejsan, jag bor på tallnäsvägen 67 och undrar om det finns någon parkering ? Alt garage att hyra ?
Nathalie andersson

Kommentarer

  • Hej Nathalie!
    Vi har tyvärr inga lediga motorvärmarplatser/garage just nu, men du står i kö sen en dryg månad tillbaks.
    Vi ringer upp dig när det är din tur.
    Med vänlig hälsning
    Anette Granzell Uthyrning, Marknad
  • Vad gäller om man har motorvärmarplats , ska man skotta och sanda denna själv? vet att det varit så förr.
    karin lindberg
  • Hej Karin.

    Ja det stämmer, alla hyresgäster ansvarar själva för att skotta och sanda sin hyrda p-plats.

    Ha det gott!
    Ulrica Larsson Kundservice