När får man hämta ut nycklar vid inflyttning?

Hej,
 När och vart kan jag få nycklar av lägenhet som ska jag flyta den 1:a Augusti. Tack
Festim Zahiri

Kommentarer

  • Hej!
    Som inflyttande hyresgäst får du tillgång till din nya lägenhet från den 3:e augusti kl 13.00.
    Nycklarna hämtas på Timråbos kontor i centrumhuset på Köpmangatan 31.
    Micael Löfqvist
  • Hej,
    Tack för ditt svar. Jag jobar till kl 16.Få jag hämta nycklarn efter jobet?
    Tack.
    Festim Zahiri
  • Eller få min kompis att koma för att hämta ut nyclkarna ?
    Festim Zahiri
  • Hej! Vi har öppet fram till kl 16.00. Om du skickar ett ombud måste du ge honom en fullmakt plus att du måste skicka med ditt ID-kort med honom. Hyran ska vara betald och du ska visa att du tecknat hemförsäkring.
    Micael Löfqvist