Hur ställer man sig i kö för era nya lägenheter på Köpmangatan?

Vi har anmält intresse för ert planerade nybygge på Köpmangatan. Nu undrar vi vad som händer, blir det något hus eller behöver vi börja söka annat boende?
Lennart

Kommentarer

  • Hej,

    Arbetet med vårt planerade nybygge pågår. Detaljplan har varit utställd och nu väntar vi på att den förhoppningsvis inom snar framtid tas av fullmäktige. Förfrågan på huset är också på väg ut, så går allt som vi hoppas kan vi börja med markarbeten under våren eller tidig sommar.
    Jag hoppas du ställt dig i bostadskön då det är många som är intresserade av såväl nybygget som våra övriga lägenheter.
    Lotta Björklund
  • Hej!
    Hur och var ställer man sig i kön för nybygget på Köpmangatan?
    Birgitta
  • Hej Birgitta!
    Man ställer sig i bostadskön på vår hemsida www.timrabo.se
    Klicka på Lediga lägenheter, Sök Lägenhet och därefter kundanmälan.
    Där registrerar man sig och fyller i alla uppgifter och gör en önskemålsprofil, du får 1 poäng för varje dag du står i kö.
    Anette Granzell Uthyrning, Marknad
  • Hej!
    Ja ha, men jag står redan i kö. Jag trodde det var en separat kö till nybygget.

    Mvh
    Birgitta
  • Nej,
    men det är däremot skillnad på vanliga Lägenhetskön och Plusboendekön,
    är man intresserad av bägge måste man ställa sig i bägge köerna.
    Anette Granzell Uthyrning, Marknad
  • Vi står redan  i kö på plus boende och vill härmed lägga till att vi vill stå i kö till Höghuset på Köpmangatan.
    MVH

    Risto Himmerlid
  • Hej Risto!
    jag ser att ni står redan i kö för både Plusboende samt Lägenheter, vi lägger ut alla lägenheter på nybygget  imorgon torsdag 15/11 på hemsidan och  då kan man anmäla sitt intresse på dessa. Om du får problem med inloggningen så hör du av dig till oss så hjälper vi dig.
    Anette Granzell Uthyrning, Marknad