Kontakt med Anticimex eller??

Hej!
Hur gör jag om jag misstänker att jag har vägglöss i min lägenhet?
Måste jag betala saneringen själv?

Olycklig

Kommentarer

  • Hej!

    Om du misstänker att du har vägglöss måste du ringa in till oss på Timråbo och göra en felanmälan på 060-163500. Vi kontaktar då Anticimex som i sin tur kontaktar er om en tid för sanering. Timråbo står för kostnaden av saneringen förutsatt att man följer dom instruktioner som Anticimex ger.

    Anneli Lax