Målning av balkong ytan som har blivit renoverad.

Nu när tilläggs isoleringen och "snickar jobbet" är klart sedan en lång tid tillbaks.(ca 4 veckor.idag 2021-07-05).
NÄR ska ni då se till att den nya panelen blir MÅLAD??
Som det är nu,,så är den nya panelen bara grundad...ser förjäkligt ut.
Vi har blivit informerad av snickarna att så ska ske.
Så varvid är fördröjningen ???

Anders Pettersson

Kommentarer

  • Hej Anders,

    Tack för din fråga.

    Det är planerat att ske under 2022 och ni kommer få information om det i god tid innan med datum osv. Tills dess är det bara att nyttja balkongen som vanligt.

    Trevlig torsdag!
    Beatrice Ullergård Förvaltningsassistent