Hur länge får man vänta på en lägenhet?

Hej

Har en fråga om lägenhetssöknkng. Hur länge får man vänta på o Vera om man fått en lägenhet. Vi är på väg o gå i sär. O söker därmed nytt boende

Mvh Anna
Anna

Kommentarer

  • Hej Anna!
    Det är jättesvårt att svara på exakt hur länge man får vänta , det beror ju på hur många uppsägningar som kommer in, och hur många som söker på varje enskild lägenhet som läggs ut på hemsidan. Det är ju en specifik kö till varje enskild lägenhet och man måste själv vara aktiv och söka det som läggs ut,
    så det gäller att man är registrerad och stå i kö.
    Vi går efter kötid/köpoäng och det är de 4 första med mest poäng som får gå på visning.
    Med vänlig hälsning
    Anette Granzell Uthyrning, Marknad
  • Hej! Tänkte att ställa mig i kö. Hur mycket kostar det? Eller är det kostnadsfri att ställa sig i kön?
    Morteza
  • Hej Morteza.

    Det kostar ingenting att stå i bostadskön. Registrera dig via vår hemsida, eller kontakta oss på 060-16 35 00 om du behöver hjälp att registrera dig.

    Ha en fin dag.
    Ulrica Larsson Kundservice