Konto/användarnamn

Hej!
Jag kan inte skapa ett konto hos er, de står att mitt personnummer redan är registrerat.Men jag verkar inte ha något konto? Hjälp tack.
Maria Åberg

Kommentarer

  • Hej Maria! Du har redan en konto hos oss. Du har blivit inaktiv då du inte varit inloggad inom senaste 6 månaders perioden. Vi har skickat ett nytt lösenord till dig via systemet. Har du fortfarande problem kan du ringa oss på 060-163500.

    Med vänliga hälsningar
    Micael Löfqvist
  • Hej
    Har betalat in hyran som vanligt nu den 19/5-20 men tänkte ha e-faktura men jag undrar om man måste gå in på banken och godkänna den där innan ni drar därifrån. Vill inte betala dubbelt
    Marianneforsmark
  • Hej Marianne! Vad kul att du registrerar e-faktura. Du kan registrera e-fakturan via internetbanken, det kommer inte dras dubbelt.
    Nästa hyresavi kommer direkt till din bank och du godkänner den via bankens inloggning.
    Micael Löfqvist