Köksfläkt/ventilation Balkong

Hej
Min köksfläkt/ ventilation  driver mig till vansinne snart.
Det går inte att ha den på läge i mitten då vibrerar det i alla köksskåp.
Ska det vara så?
Sen har jag en till fråga, balkongen, hörde av en annan hyresgäst att man kan få en matta till balkongen, stämmer det, den som låg där slängde jag när jag flyttade in då tidigare hyresgäst suttit där ute å rökt så den luktade inte gott längre
Maria Sandgren

Kommentarer

  • Hej Maria.

    Jag gör en felanmälan på din köksfläkt, så kommer fastighetsskötaren o kollar om det är något fel på den. Har du någon nyckel i tuben?

    Vad gäller matta till balkongen så är det något som hyresgästen själv ska ombesörja.

    Ha en fin dag!

    Med vänlig hälsning
    Ulrica Larsson Kundservice