Jobb

Hejsan! Jag tänkte kolla om ni har någon ledig tjänst som fastighetsskötare? Eller behov av förstärkning av en kunnig person.

Mvh Morgan
Morgan Sandberg Redlund

Kommentarer

  • Vi har för tillfället en ledig tjänst som fastighetsskötare. Tjänsten har nyligen annonserats ut men ansökningstiden har gått ut och tjänsten planeras att tillsättas inom kort. I övrigt har vi inga vakanta tjänster.
    Vanja Aldengård
  • Är ni intresserad av ett cv från en passande och kompetent person? Mvh

    Morgan Sandberg Redlund
  • Vi kan tyvärr inte ta emot CV då vi inte söker ny personal. I vår reception kan man fylla i en ansökan om sommarjobb/vikariat ifall du tycker det känns intressant.
    Vanja Aldengård