Jag glömde att förnya min plats i kön den 31/3 . Går det att göra detta ändå och hur gör jag ? Mvh

Missade helt att förnya min plats i kön den 31/3 .
Går det att förnya den i efterhand och om det går hur går jag tillväga?
Mvh
Desirée Lindvall

Kommentarer

  • Hej Desirée!
    Man måste logga in minst 1 gång per år på hemsidan på sin sida för att få behålla sina köpoäng.  Det går ju ut en påminnelse via mailen eller brev före så att man ska komma ihåg det.
    Var snäll och maila mig dina personuppgifter så får jag titta på din profil.
    Anette Granzell Uthyrning, Marknad
  • Hej igen Desirée!
    Var snäll och kontakta mig på tel eller mail är du snäll
    Anette Granzell Uthyrning, Marknad