Hur vet man om man kommer bli erbjuden en lägenhet?

Hejsan! Jag undrar om man även får besked om lägenheten man gjort intresseanmälan på går till någon annan? Mvh Emelie Asp
Emelie Asp

Kommentarer

  • Hej!
    När anmälningstiden är slut skickas ett erbjudande om visning av lägenheten ut till de 4 första(dvs de med flest köpoäng) som visat intresse för berörd lägenhet. Får du inget erbjudande inom 14 dagar har lägenheten tilldelats någon annan.
    Med vänliga hälsningar
    Micael
    Micael Löfqvist