Inredning

Sen undrar jag om man kan göra något åt detta på bilden.
Hatt- och skohylla saknas, samt hyllplan i kastrullskåpet.
Centrumvägen 17b 1002
isak söderkvist

Kommentarer

  • Hej Isak.

    Vi åtgärdar just nu endast akuta fel, på grund av rådande pandemi. Kosmetiska fel anses inte som akut, så de sakerna får du återkomma med närmare sommaren.
    En hatthylla ska givetvis alltid finnas i hallen, så en sådan kommer vi att sätta upp hos dig inom kort.

    Har du någon nyckel som hänger i kedjan på dörren? (tuben)
    Ulrica Larsson Kundservice
  • Ja nyckel finns i hallen
    isak söderkvist
  • Toppen, då ordnar vi så att du får hatthyllan på plats så snart som möjligt.

    Ha en fin dag!
    Ulrica Larsson Kundservice