Grusning och sandning

En bekant till mig halkade och slog i en huvudet så han fick en hjärnskakning för ni inte hade sandat eller gruset.
Vad gör jag

Henrik Sundström

Kommentarer

  • Hej Henrik.

    Tack för ditt mail. Be din bekant att anmäla händelsen till sitt försäkringsbolag och att därefter höra av sig till oss på kundtjänst, då vi behöver mer information för att kunna anmäla händelsen till vår ansvarsförsäkring. Telefonnummer 060-16 35 00

    Ha en fin dag!
    Ulrica Larsson Kundservice