Går det att sätta upp duschvägg.

Hej! Går det att sätta upp duschvägg om man anlitar samma vvs företag som ni använder.Naturligtvis lämnar man kvar den om man flyttar.Dusch draperiet sugs inåt när man duschar och då rinner mycket vatten ut på golvet dessutom sitter stången alldeles för högt.
Tord Wollberg

Kommentarer

  • Hej Tord!

    Vi håller på att undersöka frågan. Det är lite special med dessa badrum som vi behöver kontrollera för att kunna lämna ett svar.

    Micael Löfqvist