Förråd

Hej! Jag har ringt tidigare och mannen jag pratade med skulle kolla upp detta men inget har hänt. Jag kommer alltså inte in genom dörren till förrådet sedan ni bytte lås överallt på Kålrotsgatan i Bergeforsen. Min tagg fungerar som vanligt på tvättstugan men inte till förrådet. Det har ju gått några månader sedan dess men jag har inte tänkt på det så mycket och inte saknat förrådet men snart är det jul och jag ska hämta min julgran och annat så jag undrar vad som är felet?

mvh
Susanne Juhlin i 7C
Susanne Juhlin

Kommentarer

  • Hej Susanne.

    Tack för ditt mail. Jag beklagar att du har fått vänta på återkoppling från oss, men nu är problemet åtgärdat. Nu fungerar dina Taggar till att öppna dörren in till förrådsutrymmet.

    Trevlig Torsdag!   =)
    Ulrica Larsson Kundservice