Kan man hyra ett extra förråd?

Hej!
kan man hyra en extra förord hos Timråbo? Om ja vad kostar det?
Timråbor

Kommentarer

  • Hej!
    Det finns inga extra lägenhetsförråd att hyra. Vi har dock andra förråd/lokaler i våra källare som hyrs ut. För dagen har vi inget ledigt, kan alltid ringa vår uthyrning och kontrollera om något sagts upp. Hyran varierar beroende på storlek.
    Micael Löfqvist