Fönster

Håller dom på o byter alla fönster o balkong dörrar på Tallnäsvägen alltså låghusen ??
Mia Lindahl

Kommentarer

  • Hej Mia.

    Nej vi byter inte fönster och balkongdörrar på alla låghusen, endast på vissa hus. Skulle det beröra det hus där du bor, så kommer du att få information från oss på Timråbo i god tid innan vi utför fönsterbytet.

    Ha en fin dag!
    Ulrica Larsson Kundservice