Jag vill flytta för att jag inte trivs!

Hej har vill flytta från lägenheten jag bor i till en annan lägenhet eftersom att jag inte trivs här i den lägenheten som jag bor i just nu och jag är aktivt på att intresseanmälan på lägenheter som ni lägger ut och inte får visning osv jag har även stått i kö nu i över 1 år
Manisha

Kommentarer

  • Hej Manisha!
    Det är bra att du är aktiv och söker det som läggs ut på hemsidan.
    Vi går efter köpoäng/kötid när vi fördelar lägenheter.
    Det är de fem första som står i kö på varje enskild lägenhet som läggs ut på hemsidan som får gå på visning,  under förutsättning att man inte har några betalningsanmärkningar. Det är ganska lång kötid på samtliga våra lägenheter i alla våra områden, så man får räkna med att det kan ta upp till ett år till ibland flera år.

    MVH

    Anette Granzell Uthyrning, Marknad