Fiber

Har beställt bredband via telenor, men när jag kopplar in routern i uttaget så händer ingenting. Wi-Fi symbolen kommer upp på min telefon men nätverket fungerar ändå inte.
Thelma Bergkvist

Kommentarer

  • Hej Thelma.

    Du ska vända dig till din bredbands-leverantör för att be dem kolla så att signalen till din lägenhet är okej. Ditt lägenhetsnummer är 1001.

    Om problemet kvarstår trots att du fått verifierat från Telenor att allt ser bra ut, hör av dig till oss på kundtjänst 060-16 35 00.

    Ha en fin dag!

    Med vänlig hälsning
    Ulrica Larsson Kundservice