Erbjudanden och kontakt med Timråbo

Jag har idag fått ett meddelande om att jag varit inaktiv och nu måste agera för att få vara kvar i kön. Men jag har inte fått ett enda erbjudande sedan jag gick med och inget annat meddelande heller. Vad ska jag göra?
Jag står också i kö i Sundsvall och Mitthem hör av sig ganska ofta. Hur fungerar Timråbo?

Gudrun Molander

Kommentarer

  • Hej Gudrun!
    Man måste logga in på "Min sida" minst en gång per halvår för att inte tappa sina köpoäng. Det går ut förslag på lediga lägenheter till alla som står i kö om man har klickat i rutan att man vill ha förslag, när det dyker upp en lägenhet som passar din önskemålsprofil. Jag har nu uppdaterat dig i lägenhetskön men för säkerhets skull så tycker jag du ska logga in själv på din sida och kolla så att det går ut förslag till rätt mailadress.

    Med vänlig hälsning
    Anette Granzell Uthyrning, Marknad
  • Adressen är riktig. Får jag erbjudanden till min mailadress nu eller måste själv kolla på min sida?
    Gudrun Molander
  • Det kommer förslag till din mail när det kommit ut en lägenhet på hemsidan som motsvarar dina önskemål, du kan också gå in på hemsidan och titta på lägenheter som blir lediga under rubriken Lediga lägenheter.

    Med vänlig hälsning
    Anette Granzell Uthyrning, Marknad
  • Vi har varit på visning av lägenhet, och tackat ja. Vi står som nummer 3 i kön. Jag skulle vilja veta om vi fick den eller ej. Det finns fler som vi skulle vilja sätta upp oss på, om vi inte får denna.
    Britt-Louise
  • Hej Britt-Louise!
    När vi skickar ut erbjudanden om visning så har man 1 vecka på sig att svara.
    Under den tiden görs ingen uthyrning på den. När sista svarsdatum har varit behandlar vi lägenheten. (Tex om sista svarsdatum är idag så behandlas den inte förrän tidigast imorgon.)

    MVH
    Anette Granzell Uthyrning, Marknad