El

Hej! Jag funderar över vad det är för huvudsäkring i lägenheterna på Mogatan, Söråker? Jag kan exempelvis inte köra tvättmaskin och dammsugare innan vippbrytaren löser ut, eller ha stereon på och använda brödrosten. Provade en bakmaskin idag och då gick elen i hela lägenheten. Tycker inte jag har alltför strömkrävande saker. Men byter man till högre säkring blir väl elkostnaden avsevärt dyrare? Vad annars kan vara fel?

Mvh Jonas
Jonas

Kommentarer

  • Hej Jonas.

    Jag felanmäler detta och ber vår fastighetsskötare se över vad som kan vara fel i din lägenhet.

    Vilken adress bor du på och vilket lägenhetsnummer? Har du någon nyckel som hänger i kedjan på dörren?

    Ha en fin fredag och Trevlig Helg!

    Ulrica Larsson Kundservice
  • Hej! Tack Ulrica! Mogatan 3B lgh 1101.
    Jag är hemma annars finns nyckel i kedjan.

    Trevlig helg!

    Mvh Jonas
    Jonas
  • Toppen! Då kommer fastighetsskötaren och hjälper dig med det där idag eller på måndag.
    Ulrica Larsson Kundservice