Brandvarnare

Är det standard med brandvarnare i lägenhet, och är det ni som står står den??
Mikel Kallin

Kommentarer

  • Hej Mikael

    Ja det är standard med brandvarnare i Timråbos lägenheter och vi står för dessa. Har du ingen brandvarnare i din lägenhet?

    Med vänlig hälsning
    Ulrica Larsson Kundservice
  • Jo, men takplattan har gått sönder så den hänger sned..
     Mvh Mikael
    Mikel Kallin
  • Då kommer fastighetsskötaren och sätter upp en ny hos dig. Har du någon nyckel i tuben?
    Ulrica Larsson Kundservice
  • Ja, det finns en nyckel i tuben.
    Mikel Kallin
  • Vad bra, då fixar vi det där.

    Trevlig Helg!
    Ulrica Larsson Kundservice
  • Hej. Vi undrar om det är vi själv som byter batteri i brandvarnaren eller är det Timråbo? Vi undrar även om det ska finnas brandfilt i lägenheten? Mvh Elisabeth Törnberg
    Elisabeth Törnberg
  • Hej Elisabeth.

    Timråbo byter batteri i brandvarnaren och det ska finnas en brandfilt i varje lägenhet. Kontakta oss på Kundtjänst om ni behöver hjälp med något, eller om ni saknar brandfilt, 060-16 35 00.

    Trevlig Helg!
    Ulrica Larsson Kundservice