Tappar man sina poäng om jag tackar ja till en lägenhet?

Hej!
Jag har stått i kö hos er för en 3:a nu i över ett år och precis fått ett erbjudande om en 2:a som jag kan få hyra.....är väldigt sugen att tacka ja men har lite frågor kring kösystemet.
Tappar jag alla poäng när jag blir tilldelad en lägenhet eller får jag behålla poängen och fortsätta stå i kö för en 3:a?

Marie

Kommentarer

  • Hej Marie!

    När du tackar ja och blir tilldelad en lägenhet så tappar du alla poäng oavsett vilken storlek du står i kö för.
    Du måste bo minst tre månader i din nya lägenhet som du flyttar in i innan du kan ställa dig i kö på nytt igen.

    Anette Granzell Uthyrning, Marknad